مصاحبه آرشیو خبر ها
نظر جالب دینو زوف در مورد شكست یووه از بارسا و خداحافظی بوفون از فوتبال

نظر جالب دینو زوف در مورد شكست یووه از بارسا و خداحافظی بوفون از فوتبال

 

دینو زوف سنگربان افسانه‌ای فوتبال ایتالیا در گفتگوی مفصل با «Il Secondo XIX» ضمن بیان دیدگاه‌هایش در مورد تیم ملی ایتالیا، دروازه‌بانان جوان و مستعد در فوتبال ایتالیا و رقابت‌های سری آ چند جمله‌ای نیز در مورد یوونتوس، لیگ قهرمانان و جانلوئیجی بوفون گفته كه بخش‌هایی از این را با هم می‌خوانیم:

 

یوونتوس تیمی است كه من همیشه شیفته و از طرفدارانش بوده‌ام؛ لاتزیو هم تیمی بوده كه من سالها در آن حضور داشته‌ام. در واقع یووه و لاتزیو بخش‌هاي جدا ناشدنی و بخشي از خانواده من محسوب می‌شوند؛ تكه‌ای از قلبم را در هر كدام از این دو باشگاه جا گذاشته‌ام.

 

اسطوره 75 ساله فوتبال ایتالیا با اشاره به یوونتوس و رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان یادآور شد:

 

شكست یووه مقابل بارسا نمی‌تواند بیانگر فاصله معنادار سطح فوتبال میان این دو تیم باشد. آنها یكبار دیگر مقابل هم قرار خواهند گرفت و شاید آن دیدار واقعیت‌های دیگری را به همه نشان دهد. من معتقدم یووه به همراه دو تیم سرشناس اسپانیا (رئال و بارسا)، پی‌اس‌جی، بایرن مونیخ و تیم‌های انگلیسی اصلی‌ترین مدعیان این فصلِ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا هستند.

 

زوف در پاسخ به سؤالی در خصوص نظرش درباره «خداحافظی بوفون از فوتبال در پایان این فصل»، خاطرنشان كرد:

 

این به خود او بستگی دارد. خود من نیز تا 40 سالگی فوتبال بازی می‌كردم اما باید پذیرفت كه فوتبالِ امروز دشوار و سنگین‌تر شده است. من نیز مثل بسیاری دیگر معتقدم عمر فوتبالی دروازه‌بانان می‌تواند بسیار بیشتر از سایر بازیكنان باشد اما انگیزه و آمادگی فیزیكی نیز مهم‌ترین پیش‌نیازهایی هستند كه می‌توانند به پایان رسیدن دوران ورزشی یك گلر را مشخص كنند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: